Hari-hari Kami ^_^

Daisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie Maternity tickers

Thursday, May 13, 2010

Wida' Akhawat

Assalamu'alaikum wrm wbt,

Alhamdulillah Sabtu lepas, 8 Mei 2010, berjaya diadakan Wida' SISMA K-UTP. Seramai 9 orang akan ke latihan industri dan Kak Filzah akan tamat belajar. 10 orang akan tiada di UTP semester hadapan :'(

Tahniah buat Kak May and the team atas perlaksanaan wida' yang berbeza dari kebiasaan semester-semester sebelum ini. Minta maaf tak dapat nak kongsi dengan lebih lagi. Disertakan sajak nukilan Kak Najwa dari Geng CRA (crunchy red apples -- tanya mak usrahnya kenapa nama usrah epal).

kau, aku, kita
sama tapi tak serupa
kau manusia
aku juga manusia
tapi hati kita berbeza
rasa yang ada pun tak sama
fikiran semua tak mampu diduga

kadang kata tidak seia
kadang sakit hati dirasa
namun kita tetap bersama
mencari arah sinar yang nyata

kita bertemu mencipta cerita
atas nama ukhuwah yang dibina
namun kini perpisahan menghampiri kita

redha dengan apa sahaja ketentuan dari Nya
segala kenangan tak mungkin di lupa
tulus rasa hati ingin berbicara

biar kita terpisah ke hujung dunia
kita tetap memandang langit yang sama
andai kau rebah
lelah ingin melangkah
aku kan tetap ada sedia memapah

walau apa pun dugaan melanda
walau apa pun keperitan yang dirasa
aku ada kau
kau ada aku
dan kita ada Dia..

Semoga kami kekal berbicara bahasa yang sama apabila ketemu semula kelak.

Wassalamu'alaikum wrm wbt

along: sedih pulak nk pegi intern ni...

No comments: