Hari-hari Kami ^_^

Daisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie Maternity tickers

Sunday, May 16, 2010

Selamat Hari Guru!

Assalamu'alaikum wrm wbt,

Sempat lagi tu nk update blog :D Hari ini hari guru. Terima kasih pada cikgu, muallim, muallimah, teachers, miss, sir, Dr, Prof...dan tentunya pendidik pertama ana, mama dan ayah. Tak dilupakan para murabbi ana sepanjang ana bertapak di atas jalan ini. Muallimah di Al-Hidayah, kakak2 di bumi UK terutamanya tanah al-Manchesteri ;) dan tentunya Kak Dzilal diikuti Kak Tah di sini.

Menunggu anak2 murid Muallimah Rufaidah wish Selamat Hari Guru ni~ :P
Anak usrah dah ucapkan Selamat Hari Murabbi/Naqibah.
Hari tu Mother's Day pun dapat wish dari anak usrah untuk "mak usrahnya" ni. Sweet eh? Benarlah menjadi seorang murabbi itu bukanlah mudah....dialah guru (pendidik), dialah ibu, dialah teman.

hasil JK Media K-UTP sesi Jan2010
thanks sbb sudi buat last minute


Tanpa para guru, para murabbi yang sudi mengajar, mendidik, membimbing...siapalah kita kan? Semoga mereka sentiasa di dalam redhaNya. Doakan segala ilmu yang mereka berikan bermanfaat sehingga ke akhir hayat. Semoga inilah yang menjadi saham mereka di sana kelak.

Sekadar coretan ringkas. Peperiksaan akhir bakal bermula Rabu ini (19 Mei 2010) diikuti 21 Mei, 24 Mei dan 2 Jun. Sama-sama kita usaha kemudian berserah padaNya ya. Let's strive for the best!

Wassalamu'alaikum wrm.

along: bila anak-anak usrah ada anak masing2 pulak...maknanya dah boleh jadi nenek ek?
along 2: sebenarnya nk cerita pasal Farewell Dinner CJ7: Internship Version yang diadakan 2 hari lepas...tapi mood tak kunjung tiba lagi. CJ7ians lain pun sibuk study, takde yg update cerita lg.

3 comments:

Anonymous said...

along, happy sensei day!!!

thanx bg resepi choc moist..tp tika x master cm alon ag..nk kne blaja dpn2 baru terrer kot~

all da best n gud luck dear!

terry bogart said...

aah..xjumpa lg yg update.. kalau masuk blog nipi, mcm derrkk je..dia update muka dia sorang..he3

along rufaidah said...

rudygoeslow: blaja depan2? erk~ tak reti along. along pun blaja dr resepi je. thanks anyway tika

terry bogart: tu la..skrg ni pun takde nk update dh ke? tak best kot ek dinner hr tu..sbb tu takde sape nk update (..ayat jauh hati)