Hari-hari Kami ^_^

Daisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie Maternity tickers

Thursday, November 5, 2009

Aku Cinta Allah

Assalamu'alaikum wrm wbt,

Salam kasih sayang buat semua yang membaca. (Hehe..sekarang tengah mode lovey-dovey...tengah berkasih sayang bersedih-sedih mengenangkan mereka yang bakal grad + pergi intern)

Just a quick update though.
Spent some time yesterday sending a few songs and nasyeeds to Kak Hannan...and she sent a few too. Very nice~ Addicted to them...playing the songs over and over again since yesterday until right now. Even when I went to the lake this morning with Kak Hannan, both of us are sitting quietly contemplating on life whilst listening to these songs...sambil bagi makan ikan, sambil tadabbur alam. I will definitely miss moments like these...truly! Huhu, beberapa hari ni mood tak stabil..sedih je...lagi2 kat yahoogroup SISMA dengan segala bagai ayat sweet2 tu T_T

Here's the lyric for one of the song I'm currently addicted to. It reminds me that Allah is here with us, no matter what. It is us who're always ungrateful, looking for Him only when the time suits. Allah jangan tinggalkan aku lagi..

Wali Band - Aku Cinta Allah

Andaikan diriku bisa
Seperti yang lain
Yang Kau sayang
Yang Kau rindukan
Yang Kau cintai

*
Aku lemah tanpaMu aku lelah
Aku sungguh tak berdaya
Tolongku
Tolongku
Yaa Allah

Reff:
Setiap air mataku mengalir
Allah aku lemah dan tak berarti
Setiap derai tangis membasahi
Allah jangan tinggalkan aku lagi

**
Aku sayang Allah
Aku rindu Allah
Aku Cinta Allah

Back to *
Back to Reff
Back to **
Back to Reff

Mungkin ada lagi update2 pendek sebegini. Memang terlalu banyak yang ingin dikongsi namun masa dan kesempatan sangatlah mencemburui. Kalau ada masa sekalipun, mood pula tiada..hehe.

Semoga dalam lindungan Allah sentiasa.
Wassalamualaikum wrm wbt.

along: kalau nak lagu tu..pandai2 la minta sendiri or search sendiri ye :)

No comments: