Hari-hari Kami ^_^

Daisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie Maternity tickers

Sunday, September 11, 2011

minggu akhir

"istighfar - doa - betulkan niat - jaga hati - sabar || jangan hilangkan keberkatan sebelum sampai masanya.."
['curi' status fb orang]

"along, ni weekend terakhir along tau. esok isnin terakhir along, selasa terakhir along..semua yg terakhir la..sebelum melangkah ke alam baru"
[kata adik bongsu, semasa sembang2 di dapur]

"ala..kahwin je pun"
[kata adik di US - amboi, suke hati naa cakap lagu tu]

"ada apa2 yang kami boleh tolong?"
[tanya kakak2 tersayang]

"rasa sangat useles...."
[sembang2 diselang-seli air mata dengan bff jumaat lepas]

"jadi nenek muda la kak jah tahun depan..."
[kata makcik2 kawan mama ayah - huhu O_o]

"i should be glad of the extra time I have to prepare myself. afterall, this is not just about marriage, it's mendirikan RUMAH TANGGA! and that is big!! sibuk sangat nak kahwin awal macam la preparation dah mantap kan? the article also touched on the ultimate reason why we want to get married. not because of him, but Him. because this is a big mission, then the preparation need to be just as big too."
[baca tulisan diari bertarikh 02/11/2010 - sesi marah diri sendiri..heh~]

"along, lepas kawen takde masa dah tau nak mengadap laptop tu lama2..tengok mama, bukak fb 5 minit je.."
[pesan mama bila tengok anak dara bakal isteri orang ni sibuk dengan laptop je - ouch]

1 comment:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI