Hari-hari Kami ^_^

Daisypath Anniversary tickers

Our Baby

Lilypie Maternity tickers

Thursday, September 1, 2011

2 minggu 2 hari

salam ^^,

eid mubarak! kullu 'am wa antum bikhair
not so much in the raya mood this year with such short break, lots of other things to do and also the fact that we're celebrating eid away from relatives in kampung (be it johor or kelantan).

also..happy 54th independence malaysia! hope that the citizens would also be 'free' from the ghazwatul fikr/perang minda/penjajahan minda currently attacking our youths :|

how was my raya here in ipoh? not too bad..few guests came...got some good advices on "getting-married-early" :)
went for eid prayer at surau nur ramadhan early in the morning
umi ina said "18 hari lagi along datang sini lagi untuk nikah pulak kan..." huhu~ tak sangka makcik pun tolong countdownkan jugak

took the raya picture minus abang who's in the US :'(
1 syawal 1432h
idah, along, najihah, mama, ayah, man, qilah

got some 'nice' comments too =P
guests: haa..kakak ni form berapa?
mama: eh..yang ni yang sulung..kt utp skrg
ayah: ni lah yang nk kawen september nanti tu
guests: laa..muka mcm budak2 sekolah menengah je. ingatkan form 3 la tadi
along: dalam hati - muda rupanya muka :D

the not so nice one would be...
adik2: haa..along ni last la along raya dengan ktorg..balik kampung dengan ktorg..lepas ni takde dah
along: huhu..sedihnya

what else? hurmm...today marks exactly 16 days until the 17th of september.
feelings? pretty much at a loss of what to do first T_T
tak sabar nak tengok kenduri kak fye macam mana sabtu ini..maybe could learn a thing or two ;)

pray for me..for us..please?
pray that may Allah ease this affair~

until next time...(maybe that entry would be the "1 minggu 1 hari" entry..huhu)

wassalamu'alaikum wrm

along: this is a scheduled post btw, currently otw back to kelantan for Mama No's wedding reception tomorrow

1 comment:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI